خرید ملک

ساخت وبلاگ

شهر استانبول ترکیه از نظر تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان می باشد و با توجه به شرایط اقتصادی و بالا بودن قیمت ارز هتل های ارزان استانبول مورد توجه خیلی از مسافران استانبول خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل های ارزان استانبول را خدمتتان معرفی کنیم.

 

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 23:26

استانبول که در گذشته پایتخت کشور ترکیه بود یکی از از شهرهای پرجمعیت و زیبای این کشور است که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا واقع شده است. این تقسیم جغرافیایی باعث شده که از نظر فرهنگ و سبک زندگی نیز هر بخش استانبول دارای شرایط به خصوصی باشد که برای زندگی به محلی مناسب تبدیل شده باشد.

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول, نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 23:38

برای خرید ملک در ترکیه میبایست به این موضوع توجه ویژه داشته باشید که قیمت ملک ها در این کشور نرخ معینی دارد و اگر با ملکی لوکسی مواجه شدید که قیمت آن خیلی ارزان است باید در قانونی بودن آن شک کرد، چرا که در کشور ترکیه برخی از مشاورین و دفاتر املاک بدون مجوز های قانونی فعالیت مبکنند.

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 23:36

ازمیر یکی از شهر های کشور ترکیه است. علیرغم اینکه شهرت شهر ازمیر اندازه سایر شهرهای کشور ترکیه مانند استانبول و آنتالیا نیست اما این شهر یکی از مقاصد بسیار عالی برای افرادی که قصد مهاجرت یک منطقه آرام و مناسب را دارند.

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : بهترین محله های ازمیر , نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1399 ساعت: 23:16

در این بخش قصد داریم چگونگی خرید ملک در ترکیه را برای شما شرح دهیم، و بگوییم که خرید خانه در ترکیه چه شرایط و چه مراحلی دارد؟ همچنین اگر قصد خرید آپارتمان در ترکیه را داشتید، بهترین پروژه ها را نیز مناسب با بودجه شما معرفی خواهیم کرد. ترکیه یکی از تاریخی ترین کشور های جهتن است، که دارای تمدن و تاریخی غنی می باشد. این کشور دارای آب و هوایی بسیار فوق العاده می باشد. شهر های مختلف این کشور نیز زیبایی های منحصر به خود را دارا می باشند. یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری این کشور زیبا، ساحل های شگفت انگیز آن است، به خصوص سواحل شهر های بدروم، آنتالیا و فتحه.

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : خرید ملک در ترکیه, نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 0:39

خرید ملک در استانبول معمولا به جهت دریافت اقامت و سکونت در این شهر انجام می شود. در واقع به جهت دریافت ویزای دائم ترکیه و رفت و آمد راحت به این کشور خرید ملک در استانبول یا سایر شهرهای این کشور راحت ترین مسیر است. البته خرید ملک در استانبول دارای شرایط و قواعد خاصی است و این طور نیست که هر ملک و هر فردی امکان خرید یک ملک در شهرهای این کشور و اقامت دائم در آن را داشته باشد.

خرید ملک...
ما را در سایت خرید ملک دنبال می کنید

برچسب : خرید ملک در استانبول, نویسنده : سلطلانی buyestate بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 0:37